Intrebari Frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

  • In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi.

Am primit un produs defect ,ce trebuie sa fac?

  • Contacteaza-ne la numerele 0765212121,0762234621, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Retururi , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.
    Care este avantajul unei comenzi online?
  • Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;; b) Poti verifica direct din contul tau QHome traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Cand se livreaza comanda mea?

  Pentru produsele vandute de QHome, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare.. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul firmei de curierat si introducand numarul awb primit.  Termenul concret de livrare iti va fi comunicat ca confirmarea comenzii.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice)

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea returului in depozitul nostru, in contul indicat la completarea formularului de retur.

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata vei primi un mesaj/mail ce contine facture si o poti descarca.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 48-a ore  de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0762234621 pentru modificarea rambursului

 

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0762234621

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin a ne contacta. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin a ne contacta. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Sfaturi pentru un review de produs reusit

Ai comandat un produs de la noi lasa ne un REVIEW😊

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil in ramura Retur, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.